26 Aralık 2014 Cuma

Sanallaştırma

Linux'a geçtikten sonra bazı ihtiyaçlarım için maalesef Windows'a ihtiyaç duyuyorum.Bunun için VirtualBox ile sanal makine üzerinde Windows 7 & 10 kurulumları yaptım.Biraz VirtualBox'dan bahsetmek istiyorum.Bu yazılım açık kaynak olarak geliştirilen ve ücretsiz olarak dağıtılan bir program ve bütün işletim sistemlerine destek vermekte isteğiniz bir bilgisayara kurduktan sonra işletim sistemi bağımsız bir veya daha fazla işletim sistemleri bilgisayarınıza kurabilirsiniz.

https://www.virtualbox.org/

Yukarıda belirtiğim siteden bu konu hakkında daha detaylı bilgi alabilirsiniz ve ayrıca bahsetiğim programı indirip bilgisayarınızda denebilirsiniz.

Ama bir şey söylemeliyim sanırım yazılımı geliştiren ekip Linux ortam üzerinde bir geliştirme yapıyor ,ben Windows kullanırken çok fazla sıkıntı yaşadım ama Linux'da herhangi bir problem olsa bile Windows tarafına göre çok daha rahat ve kolay çözümler bulabiliyoruz.

Bugünde bu kadar çıktı daha çok yazmaya devam edeceğim galiba...

Görüşmek Üzere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder